[NUUG video] Viktig informasjon for de "Gode Hjelpere" ifb. med Goopen 2009 for NUUG video gruppe.

Morten Kjelkenes morten at kjelkenes.net
Tue Apr 14 11:43:54 CEST 2009

Møtested idag er :

Redpill Linpro
http://www.redpill-linpro.no/Om-oss/Her-finner-du-oss

Redpill Linpro Oslo holder til på Storo i Oslo, i 6. etasje i
Vitaminveien 1A. Storo er enkelt tilgjengelig med både
kollektivtransport og med bil eller drosje.
Utsikten vår kan du se på http://cam.linpro.no (når persiennen er oppe).

Kollektivtransport til Storo:
T-bane nr. 4 Ringen, 5 Storo og 6 Ringen
Trikk nr. 11, 12 og 13
Ringbussene nr. 23 og 24
Buss nr 55, 56 og 58

Annen kollektivtransport som stopper rett i nærheten er buss nr. 37 (til
Nydalen) og NSB lokaltog 300 (til Grefsen). For informasjon om
rutetider, ring Trafikanten på 177 eller besøk Trafikanten.

Flybuss

Flybussekspressens rute F3 (Gardermoen - Bekkestua) stopper utenfor
bygget. Holdeplassen heter Storo. For rutetider, ring Flybussekspressen
på 815 44 444 eller besøk Flybussekspressen.
Parkering

Det er dessverre begrenset med parkeringsplasser i tilknytning til
bygget, så vi oppfordrer til å reise kollektivt. Vi har noen få
parkeringsplasser til disposisjon, og det finnes parkeringsplasser i
nærområdet.