[NUUG video] Litt grøtete og støyende bilde på scanconverteren i storsalen.

Hans-Petter Fjeld atluxity at gmail.com
Thu Apr 16 21:18:00 CEST 2009

Vi burde teste forskjellige ting så vi ble ordentlig kjent med
Twinpact-en. Jeg kunne egentlig tenke meg at det sette opp muligheten
for kurs i diverse rundt video-oppsettet vi bruker, både for vår egen
del (dersom en av oss skulle føle for å låne oppsettet alene) og
kanskje også andre som har valgt å bruke samme oppsett.

-- HP