[NUUG video] Erfaringer med videoproduksjon av GoOpen 2009

Keld Jørn Simonsen keld at dkuug.dk
Sat Apr 18 17:40:21 CEST 2009

On Sat, Apr 18, 2009 at 01:35:31PM +0200, Jarle Bjørgeengen wrote:
> Hei,
>
> jeg har skriblet ned noen innspill til erfarings-møtet, som skal holdes i
> etterkant av GoOpen, mens minnene fortsatt sitter i friskt i minne.
>
> Tror det er fint hvis flere gjør det samme, så kan man legge
> sysnpunktene oppå hverandre og se etter fellestrekk. Kanskje møtet blir
> mere effekitv, og man raskere kan bli enig om noen retningslinjer for
> hvordan vi bør gjøre lignende ting i fremtiden.

Det høres ikke så bra ut. Men hva er status?
Hvor mange videoer er i hus, dvs oppattt?

Hvor mange videoer er ikke i hus? Dvs hvor mange foredrag er det ikke
noen video av?

Dere ska ikke være så lei ved det. Det er ennå ikke kommet videoer av
Open Source Days konferansen i København i oktober siste år.

IMHO var det pga. dårlig planlægging i København. Jeg har vært involvert
litt på sidelinjen der.

Hvor mange rom skulle dekkes på goopen 2009?

Jeg har fulgt med i planleggingen i videogruppa, men jeg syntes det så
rigelig stort ut. Kanske skulle dere se på et mindre komplisert opsett.
Jeg har jobbet med det her, og har noe som genererer videoer, med god
produksjonstid, og jeg synes selv at kvaliteten er god nok.
Og folk benytter videoarkivet flittig. http://video.dkuug.dk
Jeg forteller gjerne om det hvis det er interesse.

Hilsen
keld