[NUUG video] Erfaringer med videoproduksjon av GoOpen 2009

Odin Omdal Hørthe odin.omdal at gmail.com
Sun Apr 19 19:44:25 CEST 2009

2009/4/19 Keld Jørn Simonsen <keld at dkuug.dk>:

> Nei, jeg kan ikke lage webstrøm, med det utstyr jeg har nå.
>
> det ville jeg gjerne. Og kanskje ha en produksjonsgang, hvor live
> strømmen lagres med en gang på serveren, og så noe redundans med at
> hvis allt glipper, at jeg så har alt video på en bærbar.
> Og gjerne noe miksning med flere mikrofoner og kameraer og p-i-p.

Det er jo nett dette me hev :-) DV-kamerane tek upp på DV-kassettar,
det er backup. Elles kjem alt til dvswitch-maskini, den tek upp på
ekstern harddisk; -- i tillegg vert det heile køyrd ut på internett.
Ute på relay-tenerane (og andre plassar) vert straumen lagra, slik at
det gjeng an å lesta han ned rett etter arrangementet.

Den fulle produksjonen er altso ute på net med ein einaste gong. So
det tek normalt sett ingen tid å få det ut.

Problemet vårt var at det var so mykje at me ikkje klarte få til den
normale produksjonen, difor kjem alt til å taka lang tid. Av di me
brukte mykje backup. Men me hev òg ein heil del av produksjonen på
harddisk, so dei er enkle å putta upp og so komprimera. :-)

So er det noko du lurer på, so berre spyrr. For å få miksing utan at
det kostar noko særleg med pengar i det heil teke, so er løysingi me
brukar det luraste. :-)

http://www.velmont.net