[NUUG video] Låning av utstyret til NUUG

atluxity at gmail.com atluxity at gmail.com
Sun Apr 19 20:07:32 CEST 2009

Hei gutter :)

Takk for sist.

Jeg vet at noe sånn har blitt tatt opp på et møte jeg var på, men jeg vil bare ha en skriftlig peiling på stemning rundt lån av utstyr fra video-gruppa.

Jeg er engasjert rundt foreningen Wikimedia Norge også, og de planlegger arrangement/forelesninger i forbindelse med wikimedia-prosjekter som f.eks Wikipedia. Jeg lurte på om det var noe i veien for om jeg kunne få låne utstyr til en enkel produksjon, da tenker jeg dvswitch, 1 stk kamera og strøm fra presentasjonen, og maskiner som trengs for å binde dette sammen.

Dette er ikke aktuelt før rundt august uansett, men jeg liker å være tidlig ute. Jeg må uansett lære meg litt mer om dette så jeg kan klare å sette det opp på egenhånd.

Wikimedia Norge er en såpass fersk forening at de ikke har noe penger å snakke om enda, så vi må prøve å trekke i kreative tråder for å få til ting foreløpig :)

-- HP