[NUUG video] Tidsplan for publisering av Go Open-opptakene?

Morten Kjelkenes morten at kjelkenes.net
Wed Apr 22 21:04:47 CEST 2009

Petter Reinholdtsen wrote:
> Flere spør når Go Open-opptakene blir publisert.  Jeg tror det er lurt
> å legge ut en kommentar om dette på NUUGs nyhetsside.  Hva bør jeg si?
>
> Vennlig hilsen,

Siden Ole Kristian har vært syk er det ikke gjort noe med dette.

vi vil legge ut filmene i følgene rekkefølge_

1. Keynotes fra Goopen, + perl
2. Filmer som er komplette og i orden på laptopper og disker.
3. DV tape opptak som er ok.

Punkt 1 - 2 iløpet av neste uke med litt flaks.
punkt 3 er avhengig av at vi får på plass diskplass.

Jeg har nuugs kamera i øyeblikket og har planer om å rigge dette opp
imorgen og begynne nedlasting av DV raw materiale.

Jeg har plass til alt midlertidig. Ifrem til driftsgruppa har fått på
plass mer disk.

Jeg har til intensjon å få kategorisert opptakene, slik at vi kan
prosessere de opptakene som er brukbare. og ikke allerede ligger på en
DVswitch eller disk.