[NUUG video] Tidsplan for publisering av Go Open-opptakene?

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Mon Apr 27 10:29:17 CEST 2009

[Odin Omdal Hørthe]
> Eg er einig. Er på PING i dag, -- trur det er teknisk-sporet som det
> er flest folk som ventar på. Nett difor det er heilt utruleg at
> dette var eit av spori me manglar video på til dag 1. :-(

Veldig trist, ja.  Slikt skjer når flere ting går galt enn en har
planlagt for og trent på. :(

> Fekk Open Telephony? Vonar det. Den hev eg referert masse på freenode
> i det siste (det vesle eg fekk med meg).

Nei, Maddogs innlegg ble så vidt jeg vet ikke tatt opp, da det var
første dag på teknisk spor. :(

Her er mitt forslag til nyhetssak på NUUG-siden.  Ser det greit ut?

Title: Publisering av video fra Go Open 2009
Tags: foredrag, video, nuug
Date: 2009-04-27 10:30

fra Go Open 2009.  Det estimeres at det er rundt 100 timer med video,
dvs. ca. 1.4 TB med rådata.  Det tar litt tid å kverne igjennom dette.
Planen er å starte publiseringen av video denne uka, og legge ut i
følgende rekkefølge:</p>

<ol>
<li>Keynotes fra Goopen, + perl</li>
<li>Filmer som er komplette og i orden på laptopper og disker.</li>
<li>DV tape opptak som er ok.</li>
</ol>

diskplass på NUUG-tjeneren.  En ny RAID-hylle er montert, men
filsystemer er ikke på plass ennå.  Dagens diskløsning har plass til
ca. halvparten av råfilene, så en kan starte før mer diskplass er i
boks.</p>

Venlig hilsen,