[NUUG video] Status på ny disk til Nerdhaven.

Anders Nordby anders at fupp.net
Thu Apr 30 14:47:32 CEST 2009

Hei,

Det har vært litt frem og tilbake på om vi skal få en FC- eller
SCSI-hylle fra USIT. Men det ser nå ut til at Morten Werner har noe
klart som vi kan bruke. Han snakker om å få koblet det opp i dag. Jeg
bistår med det i så fall. Vanskelig for meg å si noe om når det kan være
klart, for meg avhenger dette av respons fra USIT.

Da er siste status at Morten nå kobler opp en SCSI-kabel mellom
Nerdhaven og den nye hylla. Men at det gjenstår noe konfigurasjon, som
han kan se på i kveld. Først når dette er gjort, kan jeg gjøre
diskplassen tilgjengelig.

Mvh,

--
Anders.