[NUUG video] Klarere rammer/frister rundt opptak av medlemsmøter

Stian Hübener stian.hubener at gmail.com
Mon Aug 10 23:59:05 CEST 2009

En liten kommentar til dette (og noe sent)
Er ikke enig i det siste punktet her da jeg mener selve innholdet er
viktigere enn par timers knoting i ettertid.
Om opptakssystemet på PC fortsatt svikter etter 5 min så er det greit at
dette droppes,
men man fortsetter å ta opp på tape. (dvs ikkeno løping og styr med å få
PC til å virke etter 5min før start, men kameramann fortsetter å filme)
Er derimot ikke kameraet klart før 5min, droppes også dette.

Siste frist man skal forholde seg til er uansett 15min før

_SH