[NUUG video] Laste opp for NUUG til Frikanalen?

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Sat Dec 5 13:26:40 CET 2009

[Erik Vold]
> Heisann!
>
> Da er omsider lyden fikset på Big Buck Bunny (oppdateres på frikanen.tv om
> et kvarter)..
>
> La den på sending i dag kl 16:49, rett etter NUUG sin forelesning om
> "bifrost" (16:05).
>
> Fikk ellers lagt inn bifrost på følgende dager:
>
> 5/12 16:05
> 12/12 14:00
> 19/12 16:00
> 24/12 15:37
> 26/12 16:11
>
> og den fantastiske tegnefilmen Big Buck Bunny får jeg plass til over alt (10
> [...]

Takk.  Jeg siterer hele din melding, slik at hele videogruppen og
Tollef vet hva det er snakk om.  NUUGs første innslag på frikanalen
går altså av stabelen i dag, og Tollef er først ut. :)

Håper <URL: http://www.frikanalen.no/se/sendeplan > blir oppdatert
snart, så vi kan se når innslagene kommer.  Bifrost-foredraget er ikke
dukket opp i REST-APIet heller, så jeg antar det er noe forsinkelse i
spredning av informasjon.