[NUUG video] Linux programvare for å fange XDCAM-HD strømmer

Odin Omdal Hørthe odin.omdal at gmail.com
Tue Dec 15 11:59:53 CET 2009

2009/12/15 Pål Dahle <pal.dahle at nr.no>:
>  > Jeg spurte om relaterte ting på
>  > <URL:http://lists.nuug.no/pipermail/video/2009-November/000945.html>
>  > og fikk litt respons.  Har siden konstatert at siste versjon av
>  > ffmpeg2theora kan konvertere testfila, men at resultatet ikke har lyd
>  > og bilde i sync. :(
>
> Dette var omtrent som forventet. Ettersom ting også er gratis må
> man ta det som det kommer.
>
> Nok en liten seier til Windows/Mac :-(
>
> Bedre med kommersiell programvare enn ingen programvare.

Forskjell på proprietær og kommersiell.

Då eg ikkje hadde stydnad for Panasonic HVX200-kameraet mitt sine
P2-filer (DVCPROHD i MXF-filer) la eg pengar på bordet for å få ein
ffmpeg-hackar til å fiksa det. Han ville ikkje hava betaling, men
gjerne at eg kunne kaupa spesifikasjonen (som kosta litt) og senda til
han. Tidlegare hadde ein annan fyr skrive ein DVCPROHD-codec til
ffmpeg for BBC. Den vart levert på lista, dei reinska han upp (tok eit
par månadar), men no er han i ffmpeg.

No hev eg ikkje brukt kamera på år og dag (vart stole), so eg hev
ikkje testa det, -- men det gjeng altso an å hyra inn folk til å gjera
jobben. Tingen med fri programvare er at du ikkje betalar for
programvaren som allereide er laga, men du betalar berre for
_arbeidet_. Og det arbeidet er svo gjort, og alle nyt godt av det. :-)

--
Beste helsing,
Odin Hørthe Omdal <odin.omdal at gmail.com>