[NUUG video] [rt.nuug.no #1982] Påminnelse: Årsmøte Frikanalen

Petter Reinholdtsen via RT sekretariat at nuug.no
Wed Feb 4 10:58:11 CET 2009

RT Correspondence

https://rt.nuug.no:443/Ticket/Display.html?id=1982

Owner: pere at hungry.com
FinalPriority: 40
AddRefersTo: 1910

[Finn H. Andreassen]
> Årsmøte i Frikanalen
>
> Minner om årsmøtet i Frikanalen, som finner sted i Høyres Hus i
> Stortingsgata 20 i Oslo, fredag 20. Februar kl. 13.00.
>
> Påmelding skjer til post at frikanalen.no.
>
> Vedlagt informasjon fra valgkomiteen, som ønsker innspill på kandidater til
> styret.

Takk igjen for påminnelsen. Den er tidligere sendt videre til NUUGs
videogruppe.  Lukker derfor saken som løst.

Håper NUUGs forslag til styrekandidat er kommet frem.  Har ikke sett
svar som bekrefter mottaket.

Som tidligere nevnt endel ganger hadde det vært fint om vedlegg du
sender ikke er i et av formatene til MS Word, men i stedet PDF eller
ren tekst. Formatene til MS Word er problematiske som epostvedleg,
jamfør <URL: http://efn.no/brave-new-word.html >.  Bruk av PDF vil
også være i tråd med anbefalingen fra Fornyings- og
administrasjonsdepartementet, jamfør

Manglende svar på min henstilling om å ikke burke formatene til MS
Word, og gjentatt utsending av meldinger i formatene til MS Word også
etter min første henstilling, gjør at jeg lurer på om min epost ikke
kommer frem.  Fint om du kan bekrefte at du har mottatt henstillingen.

Leder i NUUG