[NUUG video] Skal vi bruke Stallmans foredrag på Chateau Neuf the 23/2 som en teknisk prøve?

Odin Omdal Hørthe odin.omdal at gmail.com
Sat Feb 7 17:26:11 CET 2009

2009/2/7 Herman Robak <herman at skolelinux.no>:

>  Flott.  Jeg har snakket med gutta i Ping (www.ping.uio.no) på IRC,
> og de er positive til en samproduksjon. (blåkopi til dem)

> Dette regner jeg Jon Anders og Odin kan være behjelpelige med.

Eg forstår diverre ikkje heilt kva som vert snakka um iom. at eg ikkje
var med tidlegare i epostvekslingi. So, kva?

Bør vera der ein gong og testa fyrr sjølve arrangementet, og so lyt me
vera i salen eit par timar fyrr sjølve dagen òg ja.

Korleis elles er det tenkt at alt vert gjort? Kamera eg kann låna
gratis er eit Canon HV20. Eit konsument HDV-kamera. Ikkje noko
superkamera, men absolutt godt nok til jobben. Elles hev eg D90-en som
tek utruleg flotte bilete, men aldri meir enn 5 minutt; so det er
ikkje eigna til slike formål. Det er meir til billeg produksjon av
kortfilmar o.l. ;-)

Å taka inn video frå HDV skal vera superenkelt. Konvertering til
Theora er òg enkelt, sjølv um eg ikkje er nokon ekspert på
innstillingar.

Kva anna?
--
Beste helsing,