[NUUG video] Skal vi bruke Stallmans foredrag på Chateau Neuf the 23/2 som en teknisk prøve?

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Sat Feb 7 19:05:38 CET 2009

[Lars Håkedal]
> Det er, IMNSHO, ikke helt i NUUGs ånd å etterkomme krav om bare å
> publisere i visse formater.

inneholder det jeg skrev om saken i september.

Jeg er sikker på at NUUG vil fortsette å publisere våre opptak i
formater som er hensiktsmessige til enhver tid, og dermed ikke vil
klare å holde en lovnad om å kun bruke Ogg Theora for enkeltopptak.
Ser heller ikke poenget med å love å ikke følge den teknologiske
utviklingen.