[NUUG video] Skal vi bruke Stallmans foredrag på Chateau Neuf the 23/2 som en teknisk prøve?

Morten Kjelkenes morten at kjelkenes.net
Sun Feb 8 08:29:19 CET 2009

Herman Robak wrote:
> [...]
Jeg foreslår at videogruppa tar dette som en øvelse på opptak.  NUUG
synes at kravene er urimlige, og
ønsker ikke å publisere noe fra foredraget av den grunn.  At videogruppa
helper PING/IFI er ikke noe
problem.

Så hvem kan stille og når kan de forskjellige komme?

I utgangspunktet følger vi rutinene som benyttes til NUUG møtene.

Forslag til tidsplan:

Fremmøte: kl 15:00 på foreslesnings lokasjon.
Klargjøring av utstyr 15:30 - 16:00
Testing av av utstyr inkl streaming: 16:00 - 16:40
Pause/vent til foredrag begynner. 16:40 - 17:00
Opptak av foredrag: 17:00 - 20:00
Avikling og pakking : 20:00 - 20:00
Overlevering av råfil (DV) til Ping: ??  +3 dager?

Vi satser på å benytte 1 kamera til opptaket.
Streamingen må settes opp tidlig.

Vi bør prioritere basis funksjonalitet, deretter streaming.

Vi trenger:

1 person som kan transportere ALT utstyret vårt til lokasjonen. (kan ta
taxi, får dette refundert fra NUUG)
2 personer til oppsett og rigging av basis funksjonalitet (1 kamera +
presentasjon inn)
1 person? til å sette opp og konfigurere streaming
1 Person til å bistå med forefallende arbeid (kan kombineres med
transporten.

har jeg glemt noe da?  sikkert.

Opprettet en RT sak: ( bruk denne ref i subject felt)

[rt.nuug.no #1988]

Her kan dere melde dere på: husk å varsle om tidspunkt dere kan stille
og hva slags oppgave (r) dere kan trenge.
fint med en eller to personer ekstra.

Dere kan også kontakte meg direkte på telefon 913 59 323, dersom det
skulle være behov for dette.