[NUUG video] Skal vi bruke Stallmans foredrag på Chateau Neuf the 23/2 som en teknisk prøve?

Morten Kjelkenes morten at kjelkenes.net
Sun Feb 8 09:54:51 CET 2009

Odin Omdal Hørthe wrote:

> No veit eg umtrent ingenting um videogruppa, men:
>
> Eitt kamera + presentasjon inn vert jo fort litt lite viss det ikkje
> er nokon presentasjon. Viss det er ein teknisk prøve, er det kannhenda
> lurt å prøva seg på minst 2 kamera. Eg forstod det slik at de gjerne
> ynskja å bruka det litt som test på fyrehand av GoOpen slik at de
> kunne gjera/lova noko litt meir ambisiøst der.
>
> So er sjølvsagt det eine kamera backup; -- men dv-streamen som kjem ut
> frå dvswitch fleirkamera lyt lagrast og brukast som master som vert
> streama ut og so teke vare på for seinare nedlasting.

> [...]
Klart det: får vi til 2 kameraer så er det helt topp.
men vi må heller ikke glemme at en viktig del av det å få det til er å
få et opptak med god lyd.

Fokus bør være på Basis (1 kamera + presentasjon)
Men straks det er koblet, så kan vi koble opp kamera 2 også.

Det er også et sterkt ønske om streaming noe som også tar kapasitet.
Jeg må innrømme at jeg er usikker på de nøyaktige kravene.  :-)