[NUUG video] Skal vi bruke Stallmans foredrag på Chateau Neuf the 23/2 som en teknisk prøve?

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Sun Feb 8 10:13:45 CET 2009

[Morten Kjelkenes]
> Fokus bør være på Basis (1 kamera + presentasjon)
> Men straks det er koblet, så kan vi koble opp kamera 2 også.

Sjekk om Stallman har tenkt å bruke lysark.  Jeg har aldri sett han
bruke annet enn stemmen på presentasjoner, så jeg mistenker han ikke
trenger presentasjonsfeed.  Kan også være greit å sjekke om Gisle skal
ha lysark i forkant.

Til spørsmål kan det være lurt å ha fastmontert mikrofon som folk må
gå fram til, i stedet for å la folk stille spørsmål fra hvor som helst
i publikum.  Det blir enklere å ta opp spørsmålene på det viset.