[NUUG video] Test stream av dagens medlemsmøte

Arne Kepp nuug at linux1.no
Wed Feb 11 10:06:49 CET 2009

Jeg fulgte med i ca 40 minutter før jeg dessverre måtte i et jobb møte.

Jeg synes det fungerte helt utmerket, det var lett å høre hva
foredragsholder sa og kvaliteten på bildet var god. Det gikk greit å
lese slidsene. Merket ingen hakk i strømmen.

Det eneste var at VLC lukker og åpner videobildet når NUUG logoen vises
før sending, ca 1 gang per sekund. Det var såpass irriterende at jeg
midlertidig lukket spilleren og ventet til ting kom i gang. Jeg tror det
er ok å vise salen live frem til foredraget begynner, det er en fin
bekreftelse for den som logger seg på at ting fungerer.

Bra foredrag var det også :)

-Arne