[NUUG video] Test stream av dagens medlemsmøte

Stian Hübener stian.hubener at gmail.com
Wed Feb 11 22:55:14 CET 2009

Hei,

Ang. lyd så er det riktig det du sier.
Micen i seg selv som vi brukte var retningsstyrt shotgun mot foredrag.
Noe som fjerner uønsket støy, men fjerner også store deler av lyden fra de som sitter bak
Og evt vil stille spørsmål. Mic i sal vil alltid også få med omgivelsesstøy, som i går
Fikk vi med ventilasjonsanlegget. Dette kan ordnes med eget mixebord til lyd.
I tillegg bør man ha trådløse mic-sett. En mygg til foreleser og en håndholdt til publikum.
+ dedikert lydmixer.

Til ettertanke så er det mulighet for å tappe lyd i PH170.
Mulig begynne ta i bruk dette rommet i stedet på fremtidige møter.

~Hübener