[NUUG video] Lyd og mikrofoner på Chateau Neuf (var: Skal vi bruke Stallmans foredrag ...)

jonas at ifi.uio.no jonas at ifi.uio.no
Fri Feb 13 08:42:11 CET 2009

> Einig. Det hadde vore jysla hendig.
>
> --
> Beste helsing,
> Odin Hørthe Omdal <odin.omdal at gmail.com>
> http://www.velmont.net

Hei. Eg har kontakta Chateau Neuf for å ordne omsyning på staden, men har
endå ikkje fått svar. Kjem tilbake med meir info så snart eg har det.

Eg har også kontakta nett-drift og dei seier at det er 100Mb/s mot Ifi,
men er endå litt usikker på kva slags lokalnett dei har der. Skal også her
komme tilbake med meir info når den er tilgjengelig

MVH Jon Anders