[NUUG video] Lyd og mikrofoner på Chateau Neuf (var: Skal vi bruke Stallmans foredrag ...)

Tore Sinding Bekkedal toresbe at ifi.uio.no
Mon Feb 16 08:38:11 CET 2009

Herman Robak wrote:

> Kan vi få sett på opplegget i god tid, for å se om lokalet har alt
> vi trenger av mikrofoner og mikser, og at vi kan koble oss til dette?

Jeg har rent tilfeldig nettopp hatt anledning til å stifte nærmere
bekjentskap med lydmikseranlegget på CN. Jeg er under det inntrykket at
det vil være mulig å rute en ferdigmikset linjenivå-output ned til
scenen, hvor en "Stagebox" DAC/ADC-boks er digitalt forbundet med
Vi6-mikseren i lydrommet.

Hvem som har mikrofonene og hvordan vi får tak i *de*, derimot,  vet jeg
temmelig lite om.

-Tore :)