[NUUG video] Frikanalen API

Jarle Bjørgeengen jarle at bjorgeengen.net
Tue Feb 17 12:22:41 CET 2009

Hei Åse,

etter å ha basert uttrekket vårt av metadata på informasjon fra
utvikleren, viser det seg at MetaDataVideoID ikke er unikt slik som
fremgår av svar fra utvikleren. MetaDataVideoID=1269 forekommer f.eks.
flere ganger.

Kan prøve på nytt å finne ut hvilket felt ,eller kombinasjon av felter ,
som unikt identifiserer en video ?

Mvh
Jarle Bjørgeengen