[NUUG video] Test stream av dagens medlemsmøte

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Wed Feb 18 09:55:41 CET 2009

[Herman Robak]
> Trådløse mikrofoner er på videogruppens TODO.  Men vi vil helst
> kunne høre publikum også.  For det trengs det flere mikrofoner og en
> lydmikser.  Og noen må betjene lydmikseren.  Men det kommer nok. :-)

Jeg leste en interessant anmeldelse av en lydmikser i januar
2009-nummeret av Linux Journal.  Artikkelen er tilgjengelig for
det var morsomt at den hadde motoriserte kontrollere, slik at de
flyttet seg når en endret på innstillingene i et kompatibelt
Linuxprogram.  Det kan være noe å se på for videogruppen. :)