[NUUG video] Praktiske detaljer om storsalen i Chateau Neuf, kabling, lyd, LAN og Internet.

Stian Hübener stian.hubener at gmail.com
Wed Feb 18 19:18:00 CET 2009

Huske på at det stort sett er IT folk som kommer hit.
Av erfaring fra våre sendinger fra IU/HiO så mister vi mange gode spørsmål
ved å sette opp en mic-sone. Noen føler seg ikke bekvem nok til å stå på
"idol merket" og fyre løs, og holder det heller igjen.
Derimot får vi muligens silt vekk 'dumme' spørsmål hvor de ikke orker
bryet ved å stille seg i kø når spørsmålet kanskje ikke var så interessant
likevel.

--
Stian Hübener
IT Konsulent