[NUUG video] [rt.nuug.no #2014] En takk til NUUG (Var: Re: Invitasjon: Richard Stallman kjem til Institutt for informatikk)

Petter Reinholdtsen via RT sekretariat at nuug.no
Mon Feb 23 22:17:24 CET 2009

RT Correspondence

https://rt.nuug.no:443/Ticket/Display.html?id=2014

FinalPriority: 40
AddCc: video at nuug.no

[Johnny Solbu]
> Meget bra produksjon.  Er ikke alle av oss som har råd eller
> anledning til å reise på slike foredrag i hovedstaden. Slike
> livestreamer som dette vil vi gjerne ha flere av. :-)=

Tusen takk for de varme ordene.  Tilbakemeldingen din er formidlet til
videogruppen.

NUUG Oslo arrangerer månedlige medlemsmøter som tas opp på video og de
siste gangene har vært streamet live, og jeg håper videogruppen
fortsetter med dette.  Hvis du vil ha framtidige annonseringer om
dette, så er du hjertelig velkommen som abonnent på vår epostliste.
Sjekk <URL:http://www.nuug.no/> for informasjon om dette.  NUUG tar
naturligvis også gjerne imot flere medlemmer som vil støtte vår
aktivitet. :)

> Likte at det ikke bare var ett statisk kamera som ble brukt. Det så
> mer profesjonelt ut ved å bruke flere kameraer.  Spesielt likte jeg
> den lille bilderuten med spørsmålstilleren nede til høyre i bildet
> når Stallman svarte på spørsmål. :-)=

Jepp.  Løsningen er et system utviklet av Debians videogruppe for bruk
på Debian-konferansen (dvswitch) og lar oss bruke Linux-maskiner til
direkte-miksing av video. :) Fri programvare av ypperste kvalitet. :)

Leder i NUUG