[NUUG video] Møte for planlegging av GoOpen 2009

Odin Omdal Hørthe odin.omdal at gmail.com
Fri Feb 27 12:58:04 CET 2009

2009/2/27 Stian Hübener <stian.hubener at gmail.com>:
> Jeg møter.
> Kan stille styrerommet til høgskolen i Oslo til disp. om nødvendig.

No veit ikkje eg heilt korleis dette fungerer, som i er eg invitert
berre av di eg står på epostlista, elder ikkje?

Eg driv og lærer meg dvswitch og streaming i arbeidstidi mi i Nei til
EU, eg synast det er interessant sjølv i tillegg til at NTEU ynskjer å
kunna senda slikt ut på net.

Eg hadde vore interessert i å hjelpa til. Spesielt viss det vert noko
litt større enn det på Chateu Neuf. Kunne vore interessant å teke dei
neste stegi.

http://www.velmont.net