[NUUG video] Lisens RMS

Ole Kristian Lien oklien at nuug.no
Sat Feb 28 22:32:51 CET 2009

Hei.

Devserre ble det litt styr med tanke på lisens og opphav i etterkant
av foredraget. Håper vi kan løse dette ganske fort, slik at vidoen
blir publisert.

Mitt forslag rundt video av rms er følgene:
 * At NUUG beholder opphavsretten
 * At vi setter lisensen Creative Commons Navngivelse-Ingen
 Bearbeidelse 3.0 Norge (cc-by-nd), slik som er foreslått av rms

Vi, som dere, har ikke lyst til å få dårlig kontakt med rms og fsf og
godtar vilkårende han setter.

Hvis IFI godtar dette, kan jeg få opprettet ny intro og PING får
encodet ny versjon før mandagen vil jeg tro. Samt at IFI/PING
annonserer foredraget som planlagt.

Håper på en snarig løsning og beklager at dette har tatt tid. Neste
gang vet vi at dette burde avklares på forhånd. :)

CC til Jonas, Odin og Håvard.

God helg! :)

Ole Kristian Lien