[NUUG video] Møte ang. videofilming under GoOpen 2009

Herman Robak herman at skolelinux.no
Mon Jan 5 18:25:26 CET 2009

On Sat, 03 Jan 2009 23:52:27 +0100, Christer Gundersen <christer at friprog.no> wrote:

> Hei!
>
> Vi jobber nå med planleggingen av videofilming under GoOpen 2009 og planlegger å samles på tirsdag 6. januar kl. 18.30.
> Sted: Peppes i Nydalen. Alle som mener å kunne bidra er velkommen.

 Jeg kommer.

> Petter har opprettet:
> http://wiki.nuug.no/aktiviteter/200904goopen/video
>
> Hvis du kunne tenke deg å bidra, enten med planlegging, utstyr eller innsats under Go Open 2009, så før ditt navn
> opp på listen over frivilige på wikien.

 Sidene om videoutstyr og frivillige til GoOpen er «immutable»
for meg.  Er det fordi jeg nettopp har registrert meg?

Utstyr jeg har:
 1 svært billig DV-kamera (firewire fungerer)
 1 «prosumer» (H)DV-kamera (defekt firewire)
 1 Røde videomic
 1 Sennheiser trådløst mic-sett.
 1 stort og stødig proft Manfrotto videostativ, med bag (og evt. hjul)
 1 ganske stødig videostativ med slitt hode (lugger!)
 1 Mac Mini (PPC); liten og stille, har firewire.
 1 Steadicam Merlin, noe defekt (slarkete)

Dette samler støv for tiden.

--
Herman Robak