[NUUG video] live web-cam

Ole Kristian Lien oklien at nuug.no
Thu Jan 8 16:57:26 CET 2009

On Thu, Jan 08, 2009 at 10:52:39AM +0100, Petter Reinholdtsen wrote:
> Et oppsett for streaming vha. dvswitch og icecast er beskrevet i
> Antar noe lignende kan være aktuelt for oss hvis NUUG-møtene skal
> streames.  Nett hos høgskolen kan nok avtales, regner jeg med. :)

Ja, har allerede sett igjennom disse, samt svn repos. :)
Prøver nok å replikere oppsettet de bruker, mest mulig.

HiO kjører en Darwin Streamingserver, som kanskje kan teste i mot, men
den tar bare i mot rtsp strømmer. Så da må vi enten vente til dvswitch
takler det, eller dytte strømmen videre.

Ole Kristian Lien