[NUUG video] Frikanalen API

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Fri Jan 9 16:28:42 CET 2009

[Erik Vold]
> Hei!
>
> Nå har vi ordnet litt dokumentasjon for dere. Vet ikke om dette er godt nok,
> dere må gjerne henvende dere til meg om dere trenger mer.

Det ser ut til å være en god start, i hvert fall.  Er det noen
innlogging som trengs for å få tilgang?

Det finnes godt med ferdige biblioteker for å bruke SAOP, så hvis
dette følger standarden, så burde det være greit.  Kan du forresten gi
oss en eksempel-URL til en videofil?  Gjerne den som inneholder
opptaket fra gårdagens arrangement. :)

Overlater til Jarle og andre å eksperimentere med SOAP-APIet inntil
videre, mens jeg diller med 3D-skriver og standardhøringer. :)

Leder i NUUG