[NUUG video] Frikanalen API

Erik Vold erikvol at gmail.com
Fri Jan 9 17:03:37 CET 2009

Hei igjen Petter!

Her har du en embed-link med litt klipp fra åpninga:

<iframe src="
http://communitysite1.frikanalen.tv/CommunitySiteEmbedded/CommunitySiteEmbeddedTestPage.aspx?id=1681&autoPlay=false"
width="400" height="300"  frameborder="0" scrolling="no" />

(Silverlight dessverre..)

Hele åpnings-showet har jeg foreløpig bare på en gigantisk DV-fil, men det
skal vi nok få lagt ut snart..
Alle passord du vil trenge kan du få fra Åse Lill i cc-feltet :)

Hun kan også gi direkte tilgang til alle DV-filene så dere kan teste litt
koding...

Vi høres!

-E