[NUUG video] Frikanalen API

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Fri Jan 9 17:19:45 CET 2009

[Erik Vold]
> Hei igjen Petter!
>
> Her har du en embed-link med litt klipp fra åpninga:
>
> <iframe src="
> http://communitysite1.frikanalen.tv/CommunitySiteEmbedded/CommunitySiteEmbeddedTestPage.aspx?id=1681&autoPlay=false"
> width="400" height="300"  frameborder="0" scrolling="no" />
>
> (Silverlight dessverre..)

Jeg tror vi snakker litt rundt hverandre.  I følge
så vil svaret fra SOAP-tjenesten inneholde en string VideoUri, som jeg
antar kan brukes for å hente ned videofilmen som skal spilles av.  Kan
du (som åpenbart har silverlight), forsøke å hente ut
(vha. f.eks. wireshark eller annet egnet verktøy) en slik URL.  Jeg
mistenker den URLen kan gis til VLC for avspilling, men for å teste
den hypotesen trenger jeg en URL. :)

> Hele åpnings-showet har jeg foreløpig bare på en gigantisk DV-fil,
> men det skal vi nok få lagt ut snart..

Bra. :)

> Alle passord du vil trenge kan du få fra Åse Lill i cc-feltet :)
>
> Hun kan også gi direkte tilgang til alle DV-filene så dere kan teste
> litt koding...
>
> Vi høres!

Det høres bra ut.  Det beste er om vi kan få tilgang til disse filene
uten passord.  Hva trengs det passord til, og hva får vi tilgang til
uten passord?

Leder i NUUG