[NUUG video] live web-cam

Ole Kristian Lien oklien at nuug.no
Sun Jan 11 06:09:10 CET 2009

On Thu, Jan 08, 2009 at 10:52:39AM +0100, Petter Reinholdtsen wrote:
> Et oppsett for streaming vha. dvswitch og icecast er beskrevet i
> Antar noe lignende kan være aktuelt for oss hvis NUUG-møtene skal
> streames.  Nett hos høgskolen kan nok avtales, regner jeg med. :)

Da har jeg fått satt opp icecast og testet i fra dvswitch. Etter en
del frem og tilbake, fikk jeg det endelig til å virke. :)

Så trenger nok en laptop ekstra til å ta seg av dette, med 100mbit mot
dvswitch og kabel/wlan ut mot nettet. Jeg og Stian skal prøve å få
testet dette på HiO på mandag forhåpenligvis, hvis vi har alt vi
trenger og det passer for begge.

--
Ole Kristian Lien