[NUUG video] Test av ny video-embedding med cortado java-spiller

Jarle Bjørgeengen jarle at bjorgeengen.net
Wed Jan 14 09:21:22 CET 2009

On Jan 14, 2009, at 8:29 , Jarle Bjørgeengen wrote:

> Fungerer med Opera 9.60 .

På Osx 10.5 dette altså .

Fungerer også fint på firefox 3.0.1 på osx 10.5 . Men altså ingen
kontroller for play , stop osv.

Fungerer for IE 6 i en uprivilgiert konto på Windows XP pro (Java var
installert fra før)

Fungerer for IE 7 på Vista Home

Applet er signert av "Thawte Freemail Member" og kan ikke verifiseres.
Er dette på grunn av applet kjøres fra nerdhaven ? Vi bør kanskje ha
en skikkelig signert version hvis vi skal sette opp en slik side for
generell visning.

- Jarle