[NUUG video] Test av ny video-embedding med cortado java-spiller

Jarle Bjørgeengen jarle at bjorgeengen.net
Wed Jan 14 19:25:11 CET 2009

On Jan 14, 2009, at 8:29 , Jarle Bjørgeengen wrote:

> Safari på osx 10.5 fungerer ikke .

Dette skyldtes at safari  tydeligvis ikke prøver videre etter <video
src=file.ogv> . Det virket ihvertfall når jeg prøvde å fjerne <video>
tag'en , og gikk rett på <object>

Og man behøver ikke truste sertifikatet for å at det skal virke.

Grunnen til at cortado fra flumotion er signert ser ut til å være

Fra https://code.fluendo.com/flumotion/trac/browser/cortado/trunk/README
  IMPORTANT: if the applet is not signed, the hostname of the
               url *is required* to be the same as the hostname of the
link
               to the page with the applet tag.  This is a Java
security limitation.