[NUUG video] Hvem gjør hva mht. konvertering.

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Fri Jan 16 13:03:27 CET 2009

[Rune Bjerke]
> Jeg skal spørre vedkommende som må gjøre endringene om hvor estimat
> på omfanget av endringer, så får heller Frikanalen bestemme selv.
>
> Script for å redirecte tar minimalt med tid (under en time, tipper
> jeg).

Hei.  Noen framgang?  Kan vi få et slikt-redirect-script mens vi
venter på en mer omfattende løsning?  Er det mulig å laste ned Ogg
Theora-filer for de resterende filmene nå?

For fremvisning av de individuelle opptakene, så kan metavid-løsningen
være et aktuelt utgangspunkt for å håndtere flere formater, kanskje
med Cortado-løsningen som fallback.  Se
<URL:http://lists.nuug.no/pipermail/video/2008-November/000237.html>
for info om metavid.