[NUUG video] Hvem gjør hva mht. konvertering.

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Wed Jan 21 12:47:21 CET 2009

[Rune Bjerke]
> Delvis uvisst, men jeg prøver å få det til iløpet av uka, men det
> kommer stadig andre ting ramlende inn her :)

Det høres bra ut. :)

> Det fungerte med Firefox 3, IE 7 og Chrome iallefall under Win XP
> hos meg, men jeg får opp en advarsel om at den digitale signaturen
> på Java appleten er grumsete; at sertifikatet som er brukt til å
> signere er utgått.

Veldig bra.  Vi må forsøke å bli kvitt den signaturvarslingen, da
appleten ikke trenger ekstra privilegier når både den og videofilen
hentes fra www.nuug.no.  Det at du ender opp meg java-utgaven tyder på
at hverken <video>-taggen eller <object>-taggen ble brukt.  Det er
forsåvidt greit.

> Her får jeg det bare opp som nedlastbare linker i Firefox, men
> det er vel ikke annet å forvente i RSS-sammenheng :)

Gi den til Miro, <URL:http://www.getmiro.com/download/>, så får du en
annen og mer brukervennlig opplevelse. :)