[NUUG video] Hvem gjør hva mht. konvertering.

Rune Bjerke rune at never.no
Wed Jan 21 14:31:08 CET 2009

> Jeg fjernet signaturen fra jar-filen, og håper det fjerner de
> plagsomme varslene om defekt signatur.  Det fungerer med min Opera, i
> hvert fall.

Ja, den ser ut til å ha forsvunnet der nå, med mindre det var
Chrome, Firefox og IE som alle husket svaret mitt fra sist gang,
hvilket - la oss være realistiske - virker litt for godt til å
være sant.

På en Vista-maskin her klagde IE om at siden forsøkte å bruke
en ActiveX-kontroll, selv om Java "splash-screenen" ble vist
først i området der videoen skulle være, og at man måtte godta
å kjøre denne. Mulig det var del av de <embed> og patet-rotet
Microsoft havnet oppi en gang.

I Firefox snurret den avgårde uten advarsler eller liknende
avbrytelser.

-- Rune