[NUUG video] Hvem gjør hva mht. konvertering.

Ole Kristian Lien oklien at nuug.no
Thu Jan 22 13:45:10 CET 2009

On Thu, Jan 22, 2009 at 01:10:56PM +0100, Rune Bjerke wrote:

> Foruten at lyden hørtes helt herpet ut i introvignetten, så fungerer
> den jo. Lyden "blafret" liksom, men det ble ok når partyministern
> begynte å snakke.
>
> Det er ikke noe kontroller ala spoling i Cortado? Lyd-ikonet der
> reagert ikke på noe klikking etc heller.

Jeg tror det skal være en mulighet for dette, hvis du f.eks tar en
titt på iTheora: http://menguy.aymeric.free.fr/theora/ og demoen
http://menguy.aymeric.free.fr/theora/?p=demo. Den bruker Cortado i
bunn, hvis java er valgt (støtter fallback og andre alternative
visninger - se: "Screenshots and compatibilities").

--
Ole Kristian Lien