[NUUG video] blip.tv for publisering av NUUG-filmer?

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Sat Jan 24 21:32:44 CET 2009

[Christer Gundersen]
> Passordet er: suba6601, vet ikke helt hvorfor/når det ble endret:)

Det fungerer bedre, ja.  Jeg forsøker å laste opp Ogg Theora-utgaven
av sist møtes opptak nå.  Lot lisensen stå som uavklart, inntil det er
avgjort.

Vi bør kanskje endre passordet til noe kun videogruppen kjenner, og
ikke et som er publisert på web?  Morten/Ole Kristian, antar dere
koordinerer dette hvis det skal gjøres.

Fant ingen måte å sjekke/endre epostadressen som er knyttet opp mot
denne kontoen, så det er uklart for meg hva som skjer hvis en ber om å
få tilsendt nytt passord.