[NUUG video] Ad: h.264

Erik Vold erikvol at gmail.com
Sat Jan 31 23:28:03 CET 2009

spennende :)

foreslår at vi går for Peter sin anbefaling med ogg i ccortado. Dirac
er interessant om vi finner en tilsvarende løsning som ikke
forutsetter installering. Blir spennende å se hvor bra dette blir.
Uansett tror jeg vi gjør klokt i basere oss på åpne standarder så
langt det er mulig. Supert hvis vi kan vise at dette også til medføre
tilgjengelighet :)