[NUUG video] Nytt design på frikanalens side for video i åpent format

Gunnar Mathisen gunnar.mathisen at wildweb.no
Mon Jun 1 22:03:14 CEST 2009

Nå har jeg lagt inn paging på sidene sånn at det bare vises 20 filmer om
gangen, og da slipper maskinene deres å slite så tungt for å laste
sidene. Jeg har også lagt til de sorteringsmulighetene som foreløpig
finnes. Etterhvert skal vi legge inn sortering på serier og produsent
også, men vi venter på at dette skal bli implementert på frikanalen.tv,
der vi henter alle dataene fra.

Nå har det imidlertid blitt tynt med thumbnails blandt de nyeste
videoene. Kanskje noen kan se på dette?

-Gunnar

- - -