[NUUG video] Status for publisering av opptak fra Go Open 2009?

Christer Gundersen christer at friprog.no
Wed Jun 10 07:58:57 CEST 2009

Hei !

Jeg tar dette selv, fant ikke midler til å leie inn eksterne.
Har nå installert Ubuntu på en av min PCer og er igang med å legge ut filmer på friprog.blip.tv.
Jeg trenger nokk litt instruksjoner for å få lagt video ut på nuug.no.

Fikk lagt ut et par igår og i løpet av helgen skal alle jeg finner på Diskene være lagt ut. Når det gjelder de som ligger på tape, tar jeg de i neste uke.

Mvh Christer Gundersen
Mob: 93411360