[NUUG video] Status for publisering av opptak fra Go Open 2009?

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Fri Jun 19 12:29:23 CEST 2009

[Christer Gundersen]
> Fikk lagt ut et par igår og i løpet av helgen skal alle jeg finner
> på Diskene være lagt ut. Når det gjelder de som ligger på tape, tar
> jeg de i neste uke.

Jeg har tittet på noen av dem, og ser noen problemer.

Coreboot-foredraget har en lang sekvens i starten uten aktivitet
(høres ut som romstering i rommet
pågår). <URL:http://friprog.blip.tv/file/2169638/>.

OpenStreetmap.org-foredraget er uten lyd/meget svak lyd. Et stykke ut
i opptaket kan en så vidt høre mumling i bakgrunnen.
<URL:http://friprog.blip.tv/file/2169526/>.

Skolelinux-foredraget starter litt plutselig og avslutter enda mer
plutselig.  <URL:http://friprog.blip.tv/file/2218176/>

Noen som har ideer til hva disse problemene kommer av?