[NUUG video] Lisens RMS

Jon Anders Skorpen jonas at ifi.uio.no
Sun Mar 1 14:39:47 CET 2009

On Sat 2009-02-28 at 22:32, Ole Kristian Lien wrote:
> Hei.
>
> Devserre ble det litt styr med tanke på lisens og opphav i etterkant
> av foredraget. Håper vi kan løse dette ganske fort, slik at vidoen
> blir publisert.
>
> Mitt forslag rundt video av rms er følgene:
>  * At NUUG beholder opphavsretten
>  * At vi setter lisensen Creative Commons Navngivelse-Ingen
>  Bearbeidelse 3.0 Norge (cc-by-nd), slik som er foreslått av rms
>
> Vi, som dere, har ikke lyst til å få dårlig kontakt med rms og fsf og
> godtar vilkårende han setter.
>
> Hvis IFI godtar dette, kan jeg få opprettet ny intro og PING får
> [...]

Hei.
Det vart dessverre litt uklare avtaler på førehand ja. Dette forslaget
kan eg (på vegne av Ifi og Ping vere med på. Eg vil takke videogruppa
i NUUG for å vere så imøtekommande som dei har vore.
Vi ser nok alle fram til å gjere opptaket tilgjengelig no.
Eg vil også takke for ein video som (av det lille eg har sett) er
veldig bra.

MVH Jon Anders Skorpen