[NUUG video] Møte for planlegging av GoOpen 2009

Herman Robak herman at skolelinux.no
Mon Mar 2 09:57:12 CET 2009

On Fri, 27 Feb 2009 10:36:26 +0100, Christer Gundersen <christer at friprog.no> wrote:

> Hei !
>
> Planen for GoOpen 2009 begynner å ta form.
> Vi tenker å møtes for å planlegge filming/streaming
> av GoOpen tirsdag 3. mars kl. 1830.
>
> Jeg kommer tilbake med info om sted men det blir i Oslo sentrum.
>
> Fint om jeg kunne få en tilbakemelding på hvem som stiller,
> da jeg tenker at vi bestiller pizza eller lignende.

 Jeg kommer.

Til dagsorden:

* Vi trenger langsiktige kunngjøring av fremtidige overføringer,
 med stående avtaler om reléer i inn- og utland.

* Prøvebilde, repriser, «prøv avspilleren din her»-side

* Høy last fører til nettverksproblemer.  Dette er verre enn
 det høres ut: Høy last i _ett_ ledd fører til nettverks-
 problemer i _alle_ ledd.  Vi trenger hardere testing for å
 finne ut av dette.

* Får vi en befaring av lokalene snart?

--
Herman Robak