[NUUG video] Opprettet fellessider og todolister for GoOpen 2009

Odin Omdal Hørthe odin.omdal at gmail.com
Tue Mar 3 23:56:30 CET 2009

2009/3/3 Morten Kjelkenes <morten at kjelkenes.net>:
> Heisann
>
> da er basis sidene lagt opp og noe innhold lagt inn.
>
> se her:
>
> http://wiki.nuug.no/grupper/video/Goopen

Tenkte eg skulle leggja inn den raske ufullstendige utstyrslista for
rommene, berre for å hava noko å jobba ut frå; men brukaren min
(OdinHorthe) er ikkje godkjend til slikt endå.

Eg hadde berre limt inn fylgjande:

kamera (ink. tape backup, firewire-kabel)
bærbar datamaskin (dvswitch) + usbharddisk
lydmikser
trådlaus mygg
publikumsmic + stativ
presentasjonspc (frå friprog)
nettverk

Og kommandoen for å lagra dv av skjermen:

 ffmpeg -f x11grab -r 25 -s $(xrandr | grep "*" | awk '{print $1}') \
-i :0.0 -target dv /tmp/out.dv

http://www.velmont.net

http://www.velmont.net