[NUUG video] NUUG theora portal

Anita Nyholt anitat at online.no
Fri Mar 6 17:51:07 CET 2009

Flotte greier! Den er oversiktlig og grei nok til å legges ut allerede nå.
Skal se mer på den med tanke på design. At det tar tid å laste bildene er ikke så farlig, det er egentlig bedre enn å måtte bla gjennom flere sider som på den andre.

Men sjekk en ting: hvorfor vises bare GA-TV E4-6, alle 1-6 ligger på Frikanalen. Vet ikke om det bare gjelder GA-TV, men det var det jeg la merke til.

Ja, legg ut linken + nyhet om det - med en stor takk til frivillig/idealistisk innsats fra NUUG! :) Og flott å se at du også fortsatt bidrar Ernst :)

-Anita