[NUUG video] GoOpen 2009; praktiske detaljer og oppgaver: en påminnelse og en oppfordring.

Morten Kjelkenes morten at kjelkenes.net
Fri Mar 6 21:10:20 CET 2009

Heisann

Nå har vi gjennomført to møter denne uken:

Et arbeidsmøte hvor vi gjennomgikk hva som skulle skje med Christer og
en befaring på folketeaterpassasjen.

For å komme i havn trenger et par ting å bli ferdig:

1. Detaljert utstyrsliste for hvert rom!
    for restauranten skal vi ha TO lister: en for keynote og en for
ordinære foredrag.

2. Liste over de forskjellige lokasjoner (rom/lager m.m.) slik at vi kan
begynne å skaffe det som trengs.

3. oversikt over det forarbeid vi trenger å få gjort
    - generalprøve
    - konfigurering av maskiner og annet utstyr
    - lage sjekklister over hva som skal gjøres i hvert enkelt rom, før
etter og under
      foredraget.  inkl oppstart for dagen og avslutning for kvelden.
    - oversikt over "kommandolinjen" under selve arrangementet, for å
      sikre at vi har en kjapp beslutningsprosess.
       - sjekkliste for feilsøking med utganger.

Det er mye mer! Jeg kommer til å prøve å legge ut dette på Wiki sidene.

Et par praktiske ting:

Alle beslutninger skal beskrives og legges ut på Wiki sidene, de som
ikke har skrivetilgang eller orker/gidder/har tid til...  kan sende meg
en konkret tekst og jeg skal legge den ut så fort jeg kan.

Vi MÅ ha alle behov som skal anskaffes beskrevet i detalj og oversendt
Friprog innen onsdag i neste uke.

sjekklister m.m. har vi et par uker på.

Jeg har bedt Stian om å finne ut eksagt hva vi trenger av HW til lyd for
møtene våre.  Han skaffer priser og vi kjøper dette så fort som mulig,
slik at dette kan testes på neste møte: 17.03.09!

mer kommer...  men ikke vent på meg, løp gjerne foran og la meg pese
etter det er bare kult!

mvh
Morten K