[NUUG video] RSS-støtte i Frikanalens theora-portal (Was: NUUG theora portal)

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Sun Mar 8 10:20:52 CET 2009

Jarle, jeg har utvidet portalen til å støtte video-RSS, samt vise fram
innholdet som UTF-8.  Se på
<URL:http://www.nuug.no/pub/video/frikanalen//frontpage-pere.cgi> og
si om du ønsker at den skal bli den offisielle portalen eller ikke?

Det er noe rart med RSSen når en viser fram alle eller
religionskategorien.  Da blir min Opera bare hengende i stedet for å
vise fram RSSen som forventet.

Har ikke fått testet RSSen i Miro, men Morten forteller at den ikke
fungerer i iTunes.  Antar iTunes kanskje må ha Quicktime, og ikke
liker Ogg Theora.